دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام دلم گرفته

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام دلم گرفته
ترانه سرا : هومن کمال زارع ، آهنگ و تنظیم : یاسر محمودی ، میکس و مستر : محمد کلهر

همراه با پخش آنلاین 

| دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ |

Download New Song By Yaser Mahmoodi Called Delam Gerefteh

متن آهنگ جدید یاسر محمودی بنام دلم گرفته :

روزایه گرمو تابستون بی تو خیلی سرد گذشتن

درد من نبودنت نیست غصه هام از درد گذشتن

بی تو خواسته های قلبم اون چیزی که من میگم نیست

من بی تو آرومم اما حرفه من حرف دلم نیست

دوباره دلم گرفته منه عاشقه دیوونه

واسه پیدا کردنه تو میشینم تو راه خونه

دوباره تمومه دنیام شده رنگ فصله پاییز

هر چی از تو مینویسم میشه آهنگ غم انگیز

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید یاسر محمودی بنام دلم گرفته

♫♫♫♫♫♫

میدونی وقتی نباشی بی تو من خاموشه دنیام

تو برام قصه ی عشقی زم زمه میشی تو شبهام

میدونی کار خدا بود به تو افتاده مسیرم

منو از خودم رها کن بذار با تو جون بگیرم

دوباره دلم گرفته , دوباره دلم گرفته

دوباره دلم گرفته منه عاشقه دیوونه واسه پیدا کردنه تو میشینم تو راه خونه

دوباره تمومه دنیام شده رنگ فصله پاییز هر چی از تو مینویسم میشه آهنگ غم انگیز

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ دلم گرفته, دانلود آهنگ دلم گرفته از یاسر محمودی, دانلود آهنگ دلم گرفته با صدای یاسر محمودی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ یاسر محمودی, دانلود آهنگ یاسر محمودی دلم گرفته, متن آهنگ دلم گرفته یاسر محمودی
۹۴/۰۲/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی