دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سامی بنام شهر فاصله ها

ر

دانلود آهنگ جدید سامی بنام شهر فاصله ها با بالاترین کیفیت

شعر و آهنگ : سامی , تنظیم و میکس و مسترینگ : بهروز لطفی پور

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سامی بنام شهر فاصله ها :

هر چی بینمون بوده همش راه فراره
اینجا توی این شهر هیشکی دردامو نداره
تنهایی چه سخته توی این ویرونه شهر
من عاشقتم حتی اگه بارون نباره
من عاشقتم حتی اگه بارون نباره
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سامی بنام شهر فاصله ها

♫♫♫♫♫♫
زیبایی چشمات چشمای شهرو سوزونده
شهری که به جز فاصله ها چیزی نمونده
تنها تویی اون که واسه قلبم بی نظیره
تو این شهر تنهایی دلم داره میمیره
♫♫♫♫♫♫ 
هرچی بینمون بوده همش راه فراره
اینجا توی این شهر هیشکی دردامو نداره
تنهایی چه سخته توی این ویرونه شهر
من عاشقتم حتی اگه بارون نباره
من عاشقتم حتی اگه بارون نباره

 

 

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ سامی, دانلود آهنگ سامی شهر فاصله ها, دانلود آهنگ شهر فاصله ها, دانلود آهنگ شهر فاصله ها از سامی, دانلود آهنگ شهر فاصله ها با صدای سامی, دانلود آهنگ غمگین, متن آهنگ شهر فاصله ها سامی
۹۴/۰۴/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی